STUDIU DE CAZ 3 – ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ

Diseminarea informației în mediul offline, în afara mediei audiovizuale sau scrise, poate depinde de un simplu banner realizat profesionist. În domeniul proiectelor europene, în care identitatea vizuală este primordială, este necesar un calcul minuțios pentru a armoniza informația cu designul pentru a da măsura profesionalismului și seriozității unui proiect sau instituții. Astfel, o simplă broșură poate fi singurul declanșator al unei acțiuni sau reacții din partea unui eventual beneficiar. Mai mult, mesajul trebuie să fie lipsit de echivoc și atractiv. La Benett au apelat instituții ale statului care aveau nevoie de brand identity pentru diferite proiecte. Ne-am adaptat stilul nevoilor acestora și am realizat proiecte care ulterior au avut rezultate foarte bune prin atingerea publicului țintă.

 

  • Agenția Naționala a Funcționarilor Publici a avut nevoie de materiale de promovare pentru implementarea proiectului "Creșterea eficacității aplicării legislatiei Uniunii Europene în ceea ce priveste ajutoarele de stat, prin formarea aplicată a experților implicate în gestionarea fondurilor europene". Am realizat mape, pliante, roll-up-uri, calendare folosind culori, fonturi și mesaje care să facă dovada seriozității proiectului și să ofere încredere beneficiarilor.

 

rollup-anfp--mockup