STUDIU DE CAZ 5 – INDUSTRIA FARMACEUTICĂ

Piața farma este în permanență expansiune și una dintre cele mai competitive. Evident, substanța activă face medicamentele să fie eficiente pentru pacienți. Pentru vânzări, substanța activă este prezentarea – imaginea fiecărui medicament, felul în care arată ambalajul. La conferințele medicale, este nevoie de prezentări în Power Point, de roll-up-uri, standuri și pliante, machetă pentru presă. Tot acest pachet asigură vânzarea produsului și popularizarea mărcii. Studiile în domeniu au arătat că ceea ce contează pe un ambalaj sau o prezentare este informația oferită prin text, care trebuie să fie lizibil și simplu, cromatica, o combinație potrivită de culori, și forma. La Benett, căutăm armonia între cele trei elemente pentru a pune în valoare o companie. Am făcut asta cu zeci de clienți din industria farmaceutică:

 

  • Pentru Indapril si Prestpril, două medicamente pentru sănătatea inimii, am realizat pliante, roll-up-uri și standuri, folosindu-ne de o cromatică simplă, text care să completeze foarte bine imaginea folosită – un trunchi de copac în care este imprimată o inimă, simbol al trăiniciei și sănătății naturale.

prestprill-portof

  • Memantină este un medicament care reduce progresia bolii Alzheimer. Ținând cont de publicul-țintă, persoanele în vârstă, am apelat la un mesaj care să sugereze de la început pentru ce anume este medicamentul, dar ținând cont de faptul că acest gen de boală este una care afectează întreaga familie, am formulat mesajul cu delicatețe. Am explicat clar pe prezentări care sunt efectele, am oferit grafice ajutătoare și am oferit informația esențială pacienților.

flyer-memantina

  • Serodeps este un antidepresiv. Am folosit o imagine luminoasă pentru a sugera efectele medicamentului și un mesaj simplu și de bun-simț, pentru a nu leza siguranța de sine a pacientului. Am oferit informațiile necesare prezentării, punând în valoare și produsul și efectele sale.

flyer-serodeps