Formula de lapte pentru bebeluși creează mereu dezbateri în rândul pediatrilor și părinților. Cum să arăți mai bine că un produs este sigur și eficient pentru copilul tău? Asta a fost provocarea pentru realizarea spotului TV pentru care echipa Benett a realizat înregistrarea audio și editarea video.
La început, comunicarea între părinți și bebeluș se face prin râs sau plâns. Am folosit practic limbajul universal pentru a indica beneficiile Milupa Milumil. Sunetul joacă un rol esențial în realizarea unui spot video. El trebuie să fie suficient de clar pentru a putea opri în loc pe cineva care nu este atunci cu ochii la televizor. Coloana sonoră folosită este simplă și de impact, ca o chemare la joacă printr-un clinchet de clopoțel. Practic, am dozat nivelul audio cât să completeze imaginea, fără a accentua mesajul și a-l exagera.
Pe un concept deja existent, specialiștii Benett au reușit să îmbunătățească materialul adăugând nuanțe fine și printr-un montaj impecabil, simplu și de efect.