Televoting

Conferințe medicale sau de presă, workshop-uri, seminarii, adunări generale, focus-grupuri, cercetări de marketing, sesiuni de training și învățământ, lansări de produse, târguri, prezentări de produse. Sunt câteva dintre evenimentele pe care le puteți dinamiza prin sistemele de televoting pentru:

Pentru conferințe, recomandăm:

  • obținerea de feed-back,
  • testări de personal sau chestionarea acestuia,
  • evaluare la vizionarea de reclame pilot,
  • evenimente speciale,
  • concursuri.

Eficiența și interactivitatea unui eveniment cresc cu peste 70% cu ajutorul sistemelor de televoting. În plus, este modul cel mai eficient de a obține în timp real feedback.
În pachetul oferit de Benett, primiți asistență tehnică din partea personalului nostru specializat și ajutor specializat pentru programarea setului de întrebări.

Pentru conferințele medicale, publicul poate rămâne conectat la informația transmisă și prin folosirea televotingului în prezentările studiilor de caz, realizarea statisticilor, verificarea sedimentării informației transmise.

În campanii de publicitate, sistemele de televoting pot fi folosite pentru a evalua gradul de penetrare a informației și pot deveni  un instrument de marketing prețios.

La traininguri și workshopuri, gradul de interacțiune între formatori și public crește prin folosirea sistemului de votare prin care se pot colecta răspunsurile în timp real, se pot organiza tombole și evalua cunoștințele dobândite, se testează feedback-ul și se pot face cercetări de piață.

Sistemele de voting și televoting pot realiza sondaje anonime. În cadrul universităților, aceste sisteme permit realizarea evaluărilor obligatorii anuale cadrelor didactice de către studenți, datele vor fi ușor de colectat și disponibile imediat.
Sistemul are avantajul de a realiza grafice și statistici.