Studiu de caz 1 – INDUSTRIE

Să faci publicitate pentru industrie presupune să înțelegi domeniul și publicul, să îți stabilești targeturi clare și să ai și o viziune. În contextul unei piețe atât de competitive, să vinzi produse pentru industrie este o provocare. Mai mult, publicul majoritar în acest sector este cel masculin pentru care se aplică alte reguli advertoriale, conceptul se schimbă și limbajul devine mai specific. Paleta de culori ce trebuie folosită se restrânge, iar mixul mesaj-grafică presupune un echilibru precis. Pentru companiile din industrie care își promovează oferta la târgurile de profil sau prin negocieri directe, un pachet complet de materiale promoționale - flyere, afișe, mape, broșuri – este  esențial. Benett oferă pe lângă materialele promoționale și servicii de suport logistic pentru eventualele târguri de profil - transport stand, montare/demontare stand, depozitare stand și suport pe tot parcursul evenimentului.

- Denbraven ne-a solicitat o broșură care să cuprindă majoritatea produselor pe care le oferă: izolanți, spume, adezivi, aplicatori, benzi. Am realizat un design simplu care să servească și conceptului de “do it yourself” pe care doreau să meargă în campania de publicitate. Clienții lor, majoritatea bărbați, trebuiau să primească dintr-o broșură suficientă informație pentru a deveni pe loc instalatori, tâmplari sau constructori. Am mers grafic pe conceptul de specialist în construcții și reparații fără să aibă nevoie de diplomă în domeniu. Am oferit nu doar o broșură, ci chiar un manual de lucru. Am îmbinat informația de care are nevoie un client cu un concept grafic explicit și creativ, care să ofere întocmai aerul profesionist al companiei.

 

Angle 45 - Inside 1 BROSURA DEN BRAVEN