STUDIU DE CAZ 4 – Business

Brand identity. E o noțiune la modă, pe buzele tuturor, doar că prea puțini înțeleg câte beneficii îți aduce o rebranduire făcută de profesioniști. În sfera business, relațiile se stabilesc simplu, de la schimbul cărților de vizită. O carte de vizită simplă, care are un logo de impact pe ea, te asigură că vei face o impresie bună viitorului partener de afaceri. Ulterior, după ce se stabilește colaborarea, o foaie cu antet este necesară tuturor informărilor între parteneri. Clienților le înmânezi un flyer sau o broșură. Informație construită fără echivoc, cu informații clare, așezate grafic după criterii clare, ținându-se cont de cercetările care au studiat unde cade privirea prima dată pe un pliant, toate fac temeiul unui material publicitar de calitate și eficient. Prin urmare, brand identity este o necesitate. Brand identity devine un catalizator al afacerii atunci când calitatea este drive-ul campaniei. Iar noi asta oferim la Benett, calitate.

Am demonstrat-o, de altfel, în nenumărate rânduri.

  • Pentru Sphera Business, o firmă de consultanță, am realizat tot pachetul de identitate vizuală, de la logo, business card, broșură, flyer, foi cu antet. Le-am oferit o imagine fresh, cu o cromatică simplă, fotografii bine calibrate și incorporate în text. Balansul culorilor și fontul au ajutat la crearea unei imagini cu impact la publicul corporate pe care doreau să îl atingă. Seriozitatea trebuia să fie prima impresie atunci când era deschisă revista sau o broșură. Și specialiștii Benett au găsit proporțiile corecte grafice pentru a oferi acest lucru.

sfera business simulare