STUDIU DE CAZ 2 – FMCG

Când vine vorba de mâncare sau băuturi, se spune că aproape că nu mai poți inventa nimic pe piața de publicitate. La Benett, am reușit să le oferim clienților noștri noutate pe drumurile bătătorite ale publicității dedicate industriei alimentare. Când ai o concurență acerbă și trucuri neuropsihologice prin care poți determina ce culori, forme și mărimi atrag mai mult, la ce înălțime cade întâi privirea unui consumator într-un supermarket, pare că există o rețetă deja determinată pentru branduirea produselor sau standurilor. La Benett am demonstrat că nu e vorba doar de matematica unor alegeri predefinite, ci de o muncă asiduă și de inspirația necesare pentru a crea armonie între ce-si doresc clienții noștri pentru clienții lor. Etica profesională ne ghidează, iar mesajul transmis a fost întotdeauna unul onest și corect. Și respectul clienților ne-a asigurat succesul pe această piață foarte competitivă.
q1

  • Pentru produsul Dolce Gusto de la Nestle, am realizat o masă de sampling după caracteristici clar trasate, dar folosindu-ne de toată creativitatea pentru a folosi cât mai bine suprafața ce trebuia branduită. Produsul era destinat unuia dintre spațiile dintr-un magazine Vodafone, astfel că a trebuit să implementăm ambele branduri în acea masă de sampling. Când pui împreună două branduri de succes, trebuie să fii foarte atent la cum pui în valoare elementele de identitate ale ambilor parteneri, fără însă a uita care a fost clientul tău inițial. Pare un concept de lucru complicat pentru ceea ce în final este doar o masă de sampling, însă ca publicitar, trebuie să fie atent la fiecare detaliu.

20150521_171327

  • Pentru restaurantul K-Grill am adaptat și implementat proiectul de design în totalitate. De la cănile pe care le foloseau la servire, până la realizarea meniului și branduirea localului, colantarea pereților, asamblarea elementelor identitare în designul spațiului. Am adaptat conceptul la dimeniunile spațiului, iar rezultatul a fost unul foarte apreciat: un colț de casual dinning rafinat, fără excese de culoare sau formă, cuminte și simplu, amintind de restaurantele americane. În peisajul supradimensionat al restaurantelor românești, un spațiu nou trebuie să vină cu elementul surpriză, dar trebuie să păstreze atmosfera familiară pentru clienți. Combinarea celor două este rețeta câștigătoare ce trebuie să fie în meniul unui spațiu de alimentație publică. Pentru că oamenii nu mai caută doar mâncarea, ci un ambient plăcut, în care să se bucure de mâncarea bună. Specialiștii Benett au reușit să găsească mixul potrivit între toate acestea, pentru K-Grill.

Stand Casino Mamaia Nestle inghetata

  • Înghețata, un produs estival la mare căutare. Doar că există atâtea variante de produse, încât consumatorul face o alegere la întâmplare. Pentru standul Nestle de la Casino Mamaia, din Constanța, provocarea a fost să implementăm designul și producția pentru un stand de înghețată. A fost necesar ca elementele identitare ale companiei să fie suficient de vizibile, mai ales că pe timpul verii spațiul este unul dintre cele mai tranzitate și este și plin de reclame luminoase în jur. Standul Nestle trebuia să iasă în evidență. Elementele creative au fost accentuate și bine incorporate în spațiul pus la dispoziție, astfel încât am folosit fiecare colț și am oferit cea mai bună vizibilitate.